Vizyonumuz, mükemmelliğin belirleyicisi olmaktır.
Vizyonumuz, Paydaşlarımız tarafından saygı duyulan bir kurum olmamız ile hayat bulmaktadır.
Misyonumuz, itibarimiz, kültürümüz ve farklılığımız nedeniyle, dünyanın imrenilen yeteneklerinin ve tüm pazar seğmenlerine yönelik geniş kapsamlı, derin ve dünya standartlarında hizmet yelpazemiz nedeniyle müşterilerin birinci tercihi olmaktır
Hizmet Standartlarımız DÖNMEZ SONDAJ tüm Türkiye'de, çok farklı alanlarda sunmakta olduğu hizmetlerin ortak noktasını teşkil eden müşteri hizmeti standartları:
Müşterilerimizin gereksinimlerini analiz ederek profesyonel hizmetlerin hangilerinden faydalanabileceklerini belirlemek
Üstlendiğimiz isleri en iyi şekilde yerine getirebilmemizi, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayabilmemizi ve bizden beklentilerini asan hizmetler sunmamızı sağlayan hizmet hedefleri geliştirmek
Bu hizmet hedeflerimize ulaşabilmemiz için uygun bir müşteri hizmet planı hazırlamak
Yükümlülüklerimizi yerine getirmek, olası sorunları öngörebilmek ve sürprizlerden kaçınabilmek için hizmet planımızı doğru şekilde uygulamak
Müşterilerimiz ile hizmetlerimizin değer ve kalitesini daha iyi algılayabilmeleri için etkin ve yaratıcı iletişim kurmak
Etkin iletişimi teşvik etmek amacıyla kilit yönetim kadrosu ile olan ilişkilerimizi sürekli olarak ilerletmek, güçlendirmek ve müşteri sadakatini arttırmak
Ortaya çıkabilecek profesyonel, teknik ya da müşteri hizmetleri sorunlarının zamanında, karşılıklı saygı anlayışı içerisinde ele alınarak çözüme ulaştırıldığından emin olmak
Müşterilerimizden bizden almış oldukları hizmetler hakkındaki değerlendirmelerini düzenli olarak istemek Hizmet ücretlerimizi, sunduğumuz hizmetlerin kalitesi ve üstlendiğimiz sorumluluklar göz önüne alındığında, müşterilerimizce makul ve adil olarak algılanacak şekilde belirlemek